loading...

بررسی انواع چاپ روی متریال های گوناگون

بازدید : 2294
سه شنبه 6 خرداد 1399 زمان : 11:09

تراکت تبلیغاتی چیست و مهم ترین مزایای به کارگیری از آن کدام است؟

در دنیای رقابتی روز جاری , صاحبان کسب‌وکار برای معرفی محصول ها یا این که سرویس ها , ارتقاء فروش و برندینگ از گونه های روش‌های تبلیغاتی مانند چاپ تراکت تبلیغاتی به کار گیری می کنند . تبلیغات به دو صورت آنلاین و آفلاین انجام میشود . بنابراین می‌توان , به کار گیری از شبکه‌های اجتماعی ( تلگرام/ اینستاگرام ) , تبلیغات بنری , تبلیغات گوگل , رپورتاژ اطلاع رسانی و … را تحت عنوان گونه های روش‌های تبلیغات آنلاین و همینطور تبلیغات در روزنامه‌ها یا این که مجلات همگانی و تخصصی , تبلیغات محیطی ( بیلبوردهای درون و بیرون از شهر ) , تبلیغات در تلویزیون و … را تحت عنوان گونه های روش‌های تبلیغات آفلاین خاطرنشان کرد .

روش‌های ذکر شده دارنده مزایا و معایبی هم می باشند , برای مثال استعمال ازتبلیغات آنلاین به صاحبان کسب‌وکار امداد می کند تا بتوانند مخاطبان بیشتری را جذب شبکه‌های اجتماعی و وب سایت خویش نمایند و همینطور به کار گیری از تبلیغات آفلاین سبب ساز میشود تولیدات یا این که سرویس ها در مرحله گسترده‌تری معرفی شوند , البته معایبی هم موجود هست که خوب تر است حتما در لحاظ گرفته شود , یک کدام از این معایب هزینه بسیار این دسته تبلیغات برای صاحبان کسب‌وکارهاست . همینطور علاوه بر هزینه مضاعف , تبلیغات درین رسانه‌ها برای مخاطبان آن ها است خیر برای مخاطبان شما .

خانه طراحان سام می خواهد شمارا با تراکت تبلیغاتی و مزایای حساس آن که یکی‌از روش‌های تبلیغات چاپی و کم هزینه‌ترین و پرکاربردترین روش تبلیغاتی است , آشنا نماید .

تراکت چیست؟

تراکت تبلیغاتی به ورقه چاپی و قابل لمسی گفته می گردد که صاحبان کسب‌وکار برای معرفی تولید ها یا این که سرویس ها خویش , یا این که اعلام روی داد یا این که نمایشگاهی که در آن کمپانی کرده‌اند از آن استعمال می کنند . فرقی نمی کند که مالک یک کسب‌وکار کوچک یا این که بزرگی باشید , شما میتوانید با به کارگیری از چاپ تراکت پیام تبلیغاتی خویش را مستقیماً به دست مخاطبان اساسی برسانید .

مزایای با اهمیت به کارگیری از تراکت

ما درین مقاله می خواهیم به 6 مزیت دارای اهمیت به کار گیری از تراکت اشاره کنیم :

انگیزه گماردن مخاطبان با اهمیت

به کار گیری از تراکت یکی‌از شایسته ترین روش‌های تبلیغات چاپی برای رساندن پیام شما به مخاطبان است . مخاطبان عشق دارا‌هستند تا محتوایی که نیازشان را برطرف مینماید را مطالعه نمایند . شما میتوانید با به کار گیری از یک پاراگراف کوتاه تبلیغاتی , پیام خویش را به مخاطبان دارای اهمیت خویش برسانید .

آگهی پر سرعت و سهل

شما می توانید با نوشتن یک اس ام اس تبلیغاتی بر روی تراکت محصول ها یا این که سرویس ها خویش را معرفی نمائید . همینطور با قراردادن شماره تماس , نشانی کمپانی , نشانی تارنما و چه بسا نشانی شبکه‌های اجتماعی از مخاطبان خویش بخواهید برای اخذ داده ها بیشتر با شما در رابطه باشند .

ملموس و قابل بازدید بودن

ملموس و قابل بازدید بودن , یک کدام از مزایای مورد به کارگیری تراکت است . چون شما مطمئن میشوید که پیامتان مستقیماَ به دست مخاطبان میرسد . استعمال از خلاقیت , مدل و مال برگه از اهمیت بخش اعظمی شامل است . در صورتی‌که تراکت از متاع مطلوب , برگه مطلوب و خلاقیت خیر و خوبی برخوردار باشد , تاثیر فوق العاده‌ای در ذهن مخاطبان خواهد گذاشت .

مقرون به صرفه بودن

همان‌طور که اشاره شد , روش‌های پرهزینه تبلیغاتی دیگری وجود دارا‌هستند که مخاطب اساسی را مورد انگیزه قرار نمی‌دهند . چاپ تراکت هزینه‌های تبلیغاتی را به شدت کاهش می دهد و جزو تاثیرگذارترین روش‌های تبلیغاتی است که با پرداخت هزینه‌های کمتر , پیام شما‌را به مخاطبان با اهمیت میرساند .

بازاریابی پرسرعت

هنگامی که در نمایشگاه یا این که رویدادی کمپانی کرده باشید با ارائه تراکت به مخاطبان در به عبارتی لحظه می توانید , پیغام تبلیغاتی خویش را مستقیماً به دست آنان برسانید . از طرفی می‌توان با قراردادن QR Code یا این که کد تخفیف بر روی “ تراکت ” مخاطبان را ترغیب کرد تا از تخفیف محصول ها یا این که سرویس ها استعمال نمایند .

تبلیغات برای کسب‌وکارهای محلی با تراکت

کسب‌وکارهای کوچک محلی نظیر : آرایشگاه‌ها , رستوران‌ها , سوپرمارکت‌ها و … که بر شالوده ارائه بدون واسطه متاع یا این که سرویس ها استوارهستند و مخاطبان کلیدی آن ها ساکنین محل می باشند , ازطریق “ تراکت‌های تبلیغاتی ” میتوانند تولید ها یا این که سرویس ها خویش را در تراز

روش توزیع تراکت درسمت فروش

استعمال از تراکت منجر معرفی کسب‌وکارها , ارتقا فروش و برندینگ میگردد . چگونگی توزیع و رساندن تراکت به دست مخاطبان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار‌است . تراکت‌های تبلیغاتی با یک‌سری روش مختلف به دست مخاطبان می رسد , که می‌توان به گونه های روش‌های توزیع آن به شرح تحت اشاره نمود :

پخش تراکت در خیابان‌ها : آنچه که عامه مردم فکر‌می کنند این است که , پخش تراکت در تراز خیابان‌های شهر بی انگیزه بوده و بازخوردی ندارد , این در حالی است که پخش تراکت می تواند تماما هدفمند باشد و به دست مخاطبان با اهمیت شما رسد . درنظر بگیرید که یک آرایشگاه بانوان میتواند با پخش تراکت در خیابان‌های محل , آن را به دست مخاطبان اساسی ( بانوان آن محل ) برساند .

قراردادن تراکت بر روی شیشه ماشین : بعضی از کسب‌وکارها برای تبلیغات خویش رغبت دارا هستند که تراکت را بر روی شیشه اتومبیل اشخاص قرار دهند . ( ما این روش را سفارش نمی‌کنیم )

پخش تراکت در نمایشگاه‌ها و حوادث : هنگامی که در نمایشگاه یا این که رویدادی کمپانی کرده‌اید , با پخش تراکت در بین شرکت‌ کنندگان میتوانید مخاطبان حیاتی را جذب مارک خویش نمائید .

همان‌طور که درین مقاله اشاره کردیم به کار گیری از تراکت یک کدام از روش‌های اثر گذار تبلیغات چاپی است . کم هزینه بودن و کم حجم بودن تراکت سبب ساز میشود تا شما بتوانید تولید ها یا این که سرویس ها خویش را به شایسته ترین شیوه تبلیغ فرمائید . استعمال از تراکت علاوه بر انتقال پیام شما به مخاطبان حساس می تواند با پباده سازی جالب تاثیرگذاری پیام شمارا یکسری برابر‌کند .

تراکت , برگه کوچکی است که به خواسته آگهی در زمینه‌ی یک روی داد , معرفی یک کالا و یا این که سرویس ها چاپ میگردد . تراکت ها سایز ثابتی ندارند ولی مرسوم ترین آنان سایز A5 است . حتما بارها برای شما هم پیش آمده که تراکتی را از دست یک کدام از پخش کننده ها در خیابان اخذ نمائید , یک تراکت را که به دیوار نصب شده مطالعه فرمایید و یا این که آن را از باکس پست خانه و دفتر خویش بردارید و در غایت این تراکت‌ها حیث شمارا جلب کرده و شمارا به جهت خرید جنس یا این که خدماتی سوق دهد .

- قابلیت و امکان چاپ گسترده‌ و تعدادی باره به دلیل ارزان بودن تراکت

حالا این سوال مطرح است که ارزان بودن چاپ تراکت چه طور قادر است بر میزان فروش ما تاثیر بگذارد؟ یکی‌از راه‌هایی که مشتری را ترغیب به استعمال از جنس و سرویس ها یک گروه می نماید این است که مارک آن گروه در ذهن مخاطب ثبت شود . از آنجایی که تراکت‌ها دوچندان ارزان بها می‌باشند , شما میتوانید با تکرار مراحل پخش تراکت ( چه به صورت دستی و چه به صورت پخش منزل به منزل ) اسم خویش را برای مخاطبان خویش تکرار فرمایید و آنها‌را تشویق فرمائید تا از سرویس ها شما استعمال نمایند .

- سهولت رابطه با مخاطب

در پباده سازی تراکت ها به طور معمول از لغات و واژه‌های قابل درک برای مردمان معمولی به کار گیری میگردد و از به عمل بردن واژه‌های تخصصی در آنها اجتناب می شود ; چون جامعه‌ی انگیزه تراکت‌ها مردمان معمولی می‌باشند . لذا تمامی مردمان به صورت پیش فرض رابطه خیر با تراکت ها برقرار می کنند .

- گسترده‌ بودن جامعه انگیزه نسبت به بقیه کالاهای تبلیغاتی

از‌آن‌جا‌که تراکت‌ها به صورت بی واسطه در دست مخاطب قرار میگیرد و ما هیچ پیش زمینه‌ی خیالی از مخاطبین خویش نداریم , طیف زیاد گسترده‌ای از مردمان ( از دید جنسیت , سن , شغل , تحصیلات و … ) از جنس و یا این که خدمتی که ما قصد تبلیغ آن را داریم اطلاع پیدا می کنند و این خویش حسن بزرگی است .

تعمیر و نگهداری پمپ وکیوم روتاری
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
Profile Pic
در این وبلاگ در مورد چالش های انواع متفاوت چاپ صحبت میکنیم و اینکه چه نوع چاپ هایی و از چه نوع طیف رنگ هایی استفاده بشه بهتره.
پس با ما همراه باشید.
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • بازدید امروز : 3
  • بازدید کننده امروز : 2
  • باردید دیروز : 15
  • بازدید کننده دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 138
  • بازدید ماه : 223
  • بازدید سال : 223
  • بازدید کلی : 41651
  • کدهای اختصاصی